SVAAAAAR!


Vad hade du gjort om du var onsynlig för en dag ? :)
Vet inte, kanske snott nå? Haha ne, men spökat kanske, det hade ju varit askul att skrämma livet ur nån ju! :D

Varför är du så fin?
Haha tack, jag bara blev så, & du är förresten skitsöt du med!

Vad föredrar du, Tilde eller Tidde!? :D
Hm... Tilde, men du får kalla mid Tidde! :)

Vem tycker du mest om/står närmast i din familj? :)
Jag kan inte välja någon som jag tycker mest om, jag älskar alla! Men den som står mig närmast är väl min mamma.

Vad önskar du dig i julklapp! :D
SYSTEMKAMERAAAAAA!

♥ Har du några syskon?
Ja, en syster  - Lova heter hon!

♥ Vad är du mest/minst nöjd med på din kropp?
Antar att asiktet också räknas mest nöjd är jag nog med mina ögon, även om killarna i klassen tror jag är kines, det jag är minst nöjd med är nog mina tår. Korvtår... :( Hahahah!

♥ Har du något smeknamn? Isf vilket?
Ja, mamma brukar kalla mig Tildeli, Johanna brukar kalla mig Tidde och Tile, men mitt "vanligaste" är helt klart Tildeli.

Hur nöjd är du med ditt utseende? 1-10
Åtta kanske

Vad skulle du välja att vara bäst i?
Dans tror jag, eller nåt bra som på att sjunga, spela gitarr, skådespela, skriva...osv.

♥ Vad redigerar du dina bilder, texter osv?
Om du menar vart så redigerar jag typ aldrig mina bilder, och texterna gör jag i Gimp :)

När började du blogga?
Jag startade bloggen i maj 2009.

Hur länge har du haft bloggen?
Lite mer än två år! :)

♥ Vilka bloggar följer du?
Jag följer, Egoinas, Kissies, Johannas, Fokis, Marias, Alices, Louises, Micahs, Hofh... Orkar inte länka men min favoritblogg är EGOINAS!

♥ Hur kom det sig att du började blogga?
Många av mina vänner hade blogg, så för nåt år sen startade jag också en. Detta är min första och enda blogg :)

♥ Kenza, Foki, Kissie eller Keela?
Kenzas & Fokis! :D

Läser du min blogg?
Ja, ibland :)

Vad tycker du om min blogg?
Riktigt grym!

Hur många unika besökare har du på din blogg per dag?
Inte så många...

Läser du min blogg? :)
Ja, ibland :)

♥ Vilket är ditt favoritprogram?
GREY'S ANATOMY!

♥ Vilken är din favoritaffär?
Har ingen speciell, men jag gillar Gina, H&M och BikBok, de är bra klädaffärer. Gillat även Carlings och Diva och favoritskoäffären är Nilssons shoes!

Gillar du B&J glass? vilken i så fall? :)
JAAAAAAA, Half baked! :D

Vad har du för favoritläsk?
Fanta Exotic!

Favoritfärg på nagellack?
Just nu är favoriten mitt silvriga från Depend! :)

Favoritbok?
Om jag stannar (Gayle Forman) & Gömda! (Liza Marklund)

Favoritfärg?
Jag gillar typ alla färger!

Vilken godis e din favorit?
Tuttifrutti ringar!

Favoritdjur?
Katt :)

Favvo-låt?
Älskar ju Adeles låtar!

Vilka butiker handlar du mest kläder på?
Vet inte, min jeans kommer iaf alltid från JC! :)

Har du en one piece?
Nej :/ Vill ha en!!!!!!

Vad gör du nu då?
Svarar på din fråga :p

Hur ofta städar du ditt rum ungefär?
Inte så ofta som det skulle behövas...

Hur ser ditt rum ut?
Kan visa någon gång, det är för stökigt nu! :)

Johanna är ju din bästis, (väl?) vad är det bästa med henne? :)
Ja, hon är min bästis! Allt med henne är typ bäst, men det allra bästa är att jag kan lita på henne till 110% vi har alltid jätteroligt tillsammans och hon är jättesnäll! :)

Visst är du lite lesbiskt kär i mig? ;)
Haha Maria, du hoppas du :p

Vad har du för musiksmak?
Vet typ inte...? Gillar allt förutom typ rock?

TACK FÖR ALLA FRÅGOR JAG FÅTT & HOPPAS NI GILLAR SVAREN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0