ONE AND ONLY ♥

Hejhej! :)

Känns lite konstigt att blogga igen, som ni har märkt så har jag inte bloggat sen i söndags. Har helt enskelt varken haft tid eller lust. Jag har pluggat till matteprov och läxförhör, sen har jag varit på gården eller bara segat framför tv:n! Men denna "bloggpaus" är iaf över nu! :D 

Idag har jag haft matteprov vilket gick ovanligt bra! Jag har nog klarat det utan problem :) En uppgift hoppade jag däremot över. Den var helt knäpp och jag fattade typ ingenting, men jag gjorde 14/15 uppgifter och det är jag iallafall riktigt nöjd med! :D

Har lyssnat på Adeleskivan och läst i nån timme också, läser den tredje boken om dendär tjejen som flydde från Sverige och allt, sjukt bra! :p

Här får ni 2 bilder från i måndags och en fin liten låt!:


maria din lilla kaffedrickare!


åkte buss med ett gulligt litet troll! :)



One and Only - Adele

Nu ska jag försöka blogga igen!
Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Tova

AHHHHH DU LA UT DEN!!!!!!!! D: ;)

2011-10-21 @ 06:11:44
URL: http://sweeetz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tilde... jag hatar dig för att du la ut dendär bilden... det där är seriöst den värsta på länge... jag kommer att ge igen... ha.. ha... ha... haaaaa...

2011-10-22 @ 13:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0