11 SEPTEMBER

Hej! :)

Dagen har börjat bra, jag och Signe åt frukost och såg på Mördare Okänd. Signe åkte nyss hem och nu sitter jag vid datorn och kollar runt. Mamma gick just på en promenad och pappa och Lova är på simträning tror jag, så nu är jag ensam hemma! :)

Tänk att det idag är 10 år sedan terrorattacken i New York då två flygplan flög in i World Trade Center och nästan 3000 helt oskyldiga människor dog. Kollar man på Aftonbladet hittar man massor av videos och sånt där man kan se hur hela huset bara faller ihop...



Kolla in på aftonbladet eller nån annan nyhetssida om du vill läsa mer om terrorattacken.
Kan ingenting om det typ så det är bättre om ni får läsa det själva :)


Tova undrade om jag kunde hjälpa henne med nå lösnaglar så hon kanske tittar förbi om ett tag.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0