DUMMARUBRIKSAK...

Hejhej!

Åkte till farmor för ett tag sedan, hon har fått en ny telefon och såklart behövde hon lite hjälp! :) Ny tv hade hon också, den var asstor jämfört med hennes förra. Sen kom jag hem och såg lite på tv, hahhaha fult jag skriver... :)

Glömde förresten säga det att jag och Johanna flög idag... vi skulle cykla ner för Ormbergsbacken, jag satt på pakethållaren också gick det inte att bromsa, jag flög över cykeln och skrapa mitt ben, har ett blåmärke där nu :( Johanna flög in i nån sten, men allt gick bra ändå, vi gjorde oss inte sååå illa, vi kunde ju cykla hem så :p


emilias bild! - lite döda var vi, hade ju just joggat gått en mil...

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

SV; OK, roligt :)) jag ska inte göra så mkt, slappa ikv :)

2011-09-23 @ 16:15:50
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: Sanna :)

Duktiga ni e ! :)



Nu har jag dragit dagens blogg-> så kolla in bloggen ifall det blev du :)

2011-09-23 @ 16:44:17
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0