HAPPINESS SHIPPER

Hejhej! :D

Förlåt att jag inte bloggade igår, men efter skolan åkte jag och Johanna till stan och slingade mitt hår! :) Jag blev jättenöjd!

På kvällen åkte vi till gården, vi såg Paranormal Activity 2. Jag tycker den är asläskig ju! Också slutet ba... okej jag ska inte berätta slutet...

Somnade ändå ganska fort igår, drömde värsta skumma drömmen att mamma sa att vi skulle åka till Spanien i en vecka också var vi bara där i 2 dagar, jag blev jätteledsen också var det massor med ödlor däroch en kille från min klass var där... Mikael S men jag kallade han Anton, och han hade napp när han sov? Haha lol?



Vad tycker ni? :D
(klicka HÄÄÄÄÄÄR om ni vill se hur det såg ut innan jag slinga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0