INGET IDOL? ;o

Hej! :)

Hade skolfoto idag, fick se bilden och allt. Såg inte så mycket eftersom alla ville se samtidigt. Men jag lär nog överleva ändå :)

Satte mig vid tv:n med mamma för att se Idol, meeen så var det ju inget?! Varför? :( Var faktiskt riktigt sugen på att se det idag ju, också är det "Bonde söker bajs" istället! Det förstörde min dag lite grann...

På fredag sover Johanna här, antar att det blir gården och sånt då! Ska även slinga håret igen eftersom jag inte tyckte det blev tillräckligt ljust. Frisören sa att jag skulle komma tillbaka efter jag varit i Spanien så kunde hon fixa det gratis om jag fortfarande inte var nog nöjd :) Johanna följer med och håller mig sällskap! :D



Kommentera nu lite också för det suger ni på! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Asså jag skäms inte över att jag tänker på min framtid? Det var inte det som inlägget handlade om...

men jaja <3

2011-09-08 @ 18:12:36
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/
Postat av: Johanna

btw: älsar dig också tilde <3

2011-09-08 @ 18:13:08
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0