LÅNGA NÄTTER - MELISSA HORN

Hej! :D

Har varit med skolan på Skogsvallen idag, det är typ en arena eller vad man nu ska säga? Aja, vi hade iallafall friidrottsstationer där och gick omkring och hoppa höjdhopp, sprang, kasta kula och sånt bajs :) Blev jättesvettig så när jag kom hem hoppade jag in i duschen och kasta kläderna i tvätten!
Gick till Lovisa efter det och var där ett tag, sen gick jag hem och åt middag.

Lägtar tills imorgon, då ska Johanna sova hos mig, vi ska på Gården och sånt också tror jag. Ska bli jätteroligt :D

Har inte något annat att berätta eller så och eftersom bilderna inte vill ladda upp får ni en låt istället!


Långa nätter - Melissa Horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0