WE DID IT!

Hej! :)

JAG KLARADE KLASSKAMPEN! JAG OCH JOHANNA HADE 1 MINUT KVAR INNAN TIDEN GICK UT, 1  MINUT! :o
Jag och Johanna får 2 chokladbollar var nu, en av Gunnar och en av Therese ♥ Jag älskar lärare man kan slå vad om chokladbollar med! :D

Det regnade typ hela tiden vi sprang. Var så jävla förbannad när jag kom hem, var helt dööööd. Kommer aldrig göra det igen, menmen!
Jag kommer typ att somna klockan sju eller nå ikväll, jag är så trött att jag dör snart...

Längtar tills imorgon, ska på Tovas fest och så kommer det första Grey's Anatomy avsnittet från säsong 8 ut! Så taggad, har väntat hela sommaren! :D


gissa om jag grät i dehär avsnittet?! Jag typ dog... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0