1000 inlägg!

Hejhej! :)

Som jag berättade igår är mitt internet fortfarande knas. Det funkar men är så segt att det inte går att använda! Det funkar för tilllfället så jag tänkte bara kika in och säga hej! :)

Idag ska jag slinga håret, fina Josefine kommer hit och hjälper mig, Tova också tror jag :)
Sen ikväll är det Fritidsfestival på gården så kommer vara där hela kvällen tror jag!

Så, vad hände igår då? Jo, prinsessan har fått ett namn, som jag faktiskt kommer att hissa. Hon ska heta Estelle. Först trodde jag hon skulle heta Estrelle, nästan som chipsen. Men sen när jag förstod vad hon skulle heta var det faktiskt ganska fint, Prinsessan Estelle!
Sen var vi på teater igår med farmor, och såg Grabben i graven bredvid. Den var ganska bra men det kan jag berätta mer om sen!

Tänkte berätta också att detta är mitt 1000 inlägg också!
:D


Tar en arkiv bild och önskar er en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0