Det finns en kärlek men den har brunnit ut du fick för stor del av mitt liv jag kunde inte andas till slut...

Hejhej!

Hade tänkt hoppa in i duschen också kom jag på att jag inte sagt hej till er idag!
Har haft en ganska chill dag idag, åkte in till stan vid nio för att gå på Rockkonsert med skolan, de var i en halvtimme och vi började igen klockan 12.30. Det blev lunch på stan och vi gick omkring i ungefär en timme och kollade runt. Sen No, slöjd och omprovstid.
Var på skolan tills halv fem kom hem åt hämtpizza :)

Borde egentligen plugga till provet imorgon. Surade just på mamma och sa att om hon kommit från tyskland hade jag haft det liite lättare...

Laddar upp en fin randombild från i somras och lägger ut min absoluta favoritlåt just nu:




Hanna - Melissa Horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0