Hejjs:))

Idag har jag gått hem från skolan. Jga mådde inte så bra.
Jag var trött och hes. VÄLDIGT hes.


O idag hade jag tänkt att fixa lite veckans hiss och diss.
Det var ju ganska länge sedan... :)

Sen ska jag börja med ngt nytt.
Som säkert många andra oxå har.


SKOLANS KORV.
Halva bränd halva rå...

VULKANMÅLNET
Tycker bara synd om alla som ska på semester...


HELGER
Just nu finns det inget bättre<3

SKOLANS POTATISBULLAR
Muumsssssss<333



Äh, det går inte att ladda upp den bilden jag ska ha... menmen, det går utan.



DAGENS FRÅGA!
(idag ställer jag frågan te er för ni har inte gett mejj några)

Varför skriver man saker om andra människor på internet? Tp på facebook, bloggar, pix osv osv.
DET ÄR SÅ IDIOTISKT!
Förlåt men jag tkr bara det är så onödigt att skriva ngt som man ångrar efter bara ett litet tag.
Som tp; Du är en wannabe fjortis! Bara för att man bråkar.

Sen ser man att dem går på stan 2 timmar senare.
Sen kan ju alla se det!

Det var bara ngt jag var tvungen att ta upp, för att det är så himla töntigt.

Det är en sak om man skriver ngt och inte nämner namn.
Men om man kommenterar ngn bild så är det bara för mkt.


(Glöm inte ställa frågor)


Pussss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0