leeeeeeeeeeeexa ;(

nej, inte nu, vill kan och bara orkar inte!
Inte läxa!

Min vecka kmr att se ut såhär;

Måndag; PLUGGA!

Tisdag; Tyska läxförhör.

Onsdag; 1 december! ^^ (börjar få saker på linan då ;D)

Torsdag; Svenska läxförhör... ;s

Fredag; Vila! Kanske gården om ngn har lust att följa med.

Lördag & Söndag; ...? Ledig typ?


Jag vet att ni inte är intresserade av min vecka osv!
Men när lillasystern ligger och skriker av migrän (huvudvärk) så det skär i hjärtat är blogga nog det bästa man kan göra!

Puss på er allihopa,


PS; för er som undrar vad LINAN är, är det en lina med en liten påse på som är som en kalender, och i denna påse får vi bla. godis elr små paket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va glad att du bara har svenska förhör på torsdag.. jag har franska också:(

men iallafall så kan jag säkert följa till gården i veckan:)

// kram josefine<3

2010-11-29 @ 20:15:58
Postat av: sot

Stackars lovisen har hon fortfarande lika mycket problem med migränet säg att hon ska krya på sig :):)

2010-11-30 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0