Mini Loka !

Hej!

Kom nyss hem från morfar, vi åt grillat och efter det har jag tittat på tv, morfar har mycket mer och roligare kanaler så jag tittar nästan alltid när jag är där x)

Jag tog ner webbkameran och enn Mini Loka, en söt liten flaska på 33 cl :D
Perfekt när man är sugen på loka!


haha risig? x)

Jag är jättetrött så ska bara ta och rensa lite i rummet, se gossip och sova :)
Nu är det inte länge kvar tills nästa Greys avsnitt kommer ut !
Tilde är glad! :p

Min lillasyster har sovit i mitt rum nu nästan hela lovet, jag har ju en dubbelsäng men ikv ska hon typ sova hos en kompis så det kommer typ bli helt tomt x)

Ha det bra och sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0