HEJ FLÄSKLÄPP!

Hej! :D

Har typ städat och nördat program hela dagen. Eller ja, nästan! När klockan var typ kvart i åtta åkte jag och Tova till Scandic och bada och sånt! :D När vi badade råka jag slå mig med nån knäpp delfin? Så nu har jag fläskläpp, kul liv!

Var även och handlade till imorgon, köpte asmycket godis! :)
Nu vill Lova att jag ska stänga av datorn, så så får det bli! Kanske ska träffa Johanna imorgon, men vi får se!



Tog bort inlägget jag skrev igår om Tovas hår och det... Det dampa och kom före det nyaste inläggen, blev så sur så jag tog bort det! Haha :) För er som undrar så färgade jag iaf Tovas hår igår, hon blev nöjd och jag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0