UTELÅST TJEJ!

Hej! :)

Började skolan klockan 10 idag igen. Sen efter luch for vi till Kronan och gjorde massa "övningar" med 7b och 9b. Och efter det for jag och Johanna hem till henne, vi köpte Marabou Mint Krokant och drack saft! Fick även lite kläder av henne som hon undrade om jag ville ha :D

Åkte sen bussen hem, vilket tog aslång tid för jag åkte 6:ans buss som far runt överallt, sen när jag kom hem hade jag ju förstås ingen nyckel och pappa hade inte gjort någon mat till mig... Gick iaf ner till farmor och hämtade en extranyckel och sen åt jag hamburgare och pasta som jag själv lagade!



Orkar inte blogga så mycket när det är skola, men det får faktiskt vara okej :)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA, asså det står "Marabou" på bilden men du lyckas ändå stava fel <3



Hade iallafall fett roligt idag!

2011-08-24 @ 21:43:44
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0