Dehär är Tilde, hon är rädd för höns

Hej! :)

Förlåt för min oväntade bloggpaus, men har mått riktigt dåligt de senaste dagarna... För första gången sen i måndags var jag ute, gick ner till farmor, en promenad på ca 2 minuter, tittade på tv och pratade väder. Kom just hem och skypar med Louise.

Hon hade tydligen lagt upp dessa två bilder på sin blogg, höll på dö när jag såg det!




Hur kul är inte detta, och hur söt var inte Louise med sitt blommiga hårband och gula polotröja? Ja, inte för att jag ska säga så mycket... ser helt lömsk ut!

Imorgon ska jag en snabbis till skolan. Börjar 10.20 och tänkte mest bara få det nya schemat, göra 2 prov och hämta böcker, helt frisk är jag inte ännu!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, ååhh, så söta :D

2012-02-12 @ 15:32:42
URL: http://amandapaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0