En dag med BUFFY!

Idag har jag och Gustav varit ihop i en månad! Kan ni fatta min kärleks månad! Han har gjort mycke i mitt liv.
(Han får en röd ros som tack för en månad full av kärlek <333) 

Idag har vi haft uppvisning med buggen på hägnan (i spöregn och hagel) Men det gick väl bra ändå.
Sen hade jag ont ihuvvet men släpade mej ändå till grannen Elise för att se lite Buffy.
(Buffy och Vampyrerna, på svenska)
Den äger och Buffy MÅSTE bli ihop med Angel.
Sen efter ett tag kom Alice och vi hoppade studsmatta och hade fun. Sen kom Elena och Louise K. Då lekte vi "mittengubbe" och sånt! Vi hade så kul så.

Men nu har jag precis duschat och ska a och borsta mina tänder!

HA det gött!



~Mej~
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg Host



undrar om du är lika tråkig IRL också...?

2009-06-11 @ 21:11:20
Postat av: Maria

Ehh, Lol! vilket cp som har kommenterat... Coolt att vara anonym oxå xD

2009-07-02 @ 22:11:39
URL: http://mariaaahbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0