Tomas Di Leva och Trötthet (Dålig start på sommarlovet, bara regn)

Just nu gör jag inget speciellt, lyssnar på Tomas Di Leva- Vi har bara varandra.
Jag är jätte trött. Somnade kl kvart i ett vaknade 11. Jag är ÄNDÅ trött? Jag kan bara ana att jag är lite sjuk! BLÄÄ :(

Idag har jag varit med Amanda G och Paulina x)
Vi hade jätte kul. Sen skulle jag hem och äta och sånt. Jag gick till Elise för att se Buffy.
SNART ÄR JAG PÅ SÄSONG 2!!
Nightmare var asbra!
(Ett avsnitt i Buffy)

Sen har jag inte gjort så mkt mer.

Igår var jag och Mamma och Pappa och Lova på middag hos Alice, Siri, Annelie och Micke.
Det var jätte kul.
Vi var där till typ 12.

Vi spelade fotboll (BLÄ)
Och åt jättegod mat. Sen såg vi Horton. Den var ganska rolig. Men inte så jättebra.

Jag var med Gustav igår också. Vi spelade minigolf. (Lova vann, för hon var också med)
Gustav kom 2:a
och Jag. (Ja, ni fattar)

Eftersom Gustav var så duktig fick han en puss på kinden (SWEETHEART)
Vi såg Grannfejden och åt glass också.

Efter minigolfen köpte vi hotsnacks (Som Lova säger- Hotsnakes) Haha.
Det var jättemånga som såg ut som hjärtan (Owww)
Det var supermysigt.

Jag älskar honom verkligen.
Jag hoppas att alla gillar honom. För det gör jag x)
Och om Du inte gör det skriv en kommentar. (tack på förhand/ Jag vill ha ärliga svar)

Det regnar och är tråkigt. Superstart på Sommarlovet Dot Dot Dot... NOT.

Jaja, nu ska jag ta ch hitta på nått. Ps. Här kommer en bild på Buffy (The Vampire Slayer) Hihi
Hela gänget (I blå shorta) Xander, (Röd tröja) Cordelia,(Svartbrun shorta) Angel, (Linne) Buffy, (svart tröja) Willow, (Mörkgrön shorta) Oz (?... har inte kommit så långt at jag vet vem det är) (Glasögon) Giles/ Biblotikarien! 

Ps: Jag hatar Cordelia.
Ps 2: Jag hatar att Angel är vampyr. (Men det blir säkert bra ändå)



Ha det gött

~Mej~ 



Kommentarer
Postat av: klara

hej tilde!

som du forstar tycker jag att det ar jatteroligt att du har borjat se buffy! och vad bra att du tycker att det ar bra! inte laskigt? nar jag kommer hem i slutet av juli far jag borja se med dig och elise. i takten ni ser nu verkar det som att du kommer att ha hunnit till sasong 3 da! ;)

jag tror att du kommer att komma over att angel ar vampyr.



far jag lanka hit pa min blogg?



ha en fin sommar och grattis till sommarlovet!

2009-06-15 @ 17:17:57
URL: http://undercassiopeia.blogspot.com
Postat av: Jag <333

Jaa

2009-07-07 @ 12:43:36
Postat av: Johanna

HAHAHHA gud vilket inlägg :-)

2012-02-28 @ 19:51:32
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0