Maria e bäst!

Idag har det varit kul på skolan (förutom en liten grejj) 
Vi ska göra MF(lista ut den som kan MOHAHHA) på Vårshowen det kommer bli bra.
Men jag vill inte säga ngt mer eftersom "VISSA" personer läser min blogg.

Fick nyss världens två av världens knäppaste samtal från Jesper A.

Först sa han massa bajjs och sånt.

Sen så ringer han igen.

Jesper:HEJ!
Jag:Ehhh?? HEJ?
Jesper: Jag tror det bröts?
Jag: Eh, nej... JAG la på!

Sen ringde han igen!


Jesper:Det bröts igen?

Jag:Nej, men vad är det?



Jesper: JAG ÄLSKAR DIG
sen la han på!



Men till ngt annat!
Idag följde ju Maria mej som vanligt. (tisdag och Kör)
Och HON  den bästa i universum. EN söt liten skit som också är en BÄSTIS för mig! PUSS.
- En header till mig!
Jag blev super nöjd och glad!
Haha, vi kom lite sent pga. det men det gjorde inget!


Nu ringde Jesper igen.
HAN DAMPAR  nog.
Som vanligt. Typiskt han! SÅ TYPISKT HAN!


Haha.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tova

Vissa? det e bara lilla jag och jag vet ändå vad ni ska göra=)

2010-02-24 @ 15:39:34
Postat av: Maria

Naw<3 Qtie!

2010-02-24 @ 16:24:15
Postat av: Maria

Fast jag är ingen skit... (a'

2010-02-24 @ 16:24:50
URL: http://mariiabl.blogg.se/
Postat av: LouiseKorvi

Skitsnygg header :)

2010-02-26 @ 06:57:52
URL: http://louizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0