Sjuk... ;( Datorn laggar ;(

Jag fäller en tår!
Jag vill inte dö.
Jag tror nog att man gör det vig 37,5 grader i feber (elr...?)

PÅSTÅR DU ATT JAG HAR FEL?
-SKITSTÖVEL!

(okej urusel  låstsas dialog...)


< Idag gick jag (tro det elr ej) krasslig till skolan.
PÅ väg dit (MED MATSÄCK OCH VARMA KLÄDER) kände jag att min hals ABSOLUT inte skulle klara sig en HEL dag på isen.

Jag åkte hem, och tur det!
Jag har BARA slöat, sett film, tv och ätit matsäcken!
Nu sitter jag och gör lite läxa.
Jag är ändå så dålig att jag inte kan åka till skolan imorgon så jag vill ändå göra lite.
Så får jag kanske göra provet på fredag.
För på fredag har jag planerat att vara frisk HELT frisk>

Jag vill ju börja med Veckans hiss och diss.
Men datorn laggar och vill inte spara Veckans Hiss skylten.
Har försökt flera gånger.
Jag gjorde den första på picnik och den andra (som vägrar sparas) fungerar inte!
Och jag har gjort båda på picnik.
Hmmm..... Jaja, imorgon ska jag banne mig sova mig frisk och inte stoppa foten på golvet förän det är OTROLIGT nödvändigt!



jaja men nu "vill" jag göra lite matte här och snart vill säkert mamma ta en titt på; Fejjan
(facebook)


Men nej nu blir jag galen!

Hejdå
Puss
Kram


Kramar!



Ps: en liten veckans diss:


FÖRKYLNINGAR!
Det är bajjs, och SKIT!

(om man inte räknar med alla filmer och långa sovmornar)

//






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0