Jag försöker;/

Jag försöker, jag lovar!
Men bilderna säger nej!
Vänta i minst en och en halv timme på att alla bilder från mobilden skulle in i datan, 950 bilder, men sen var det ju typ bara bilder som fanns på mobilen när man köper den... !
JAG BLIR GALEN :s

Och jag vet att ingen vill läsa när det inte finns nå bilder, men det går inte, jg har försökt sjukt mkt, men det går bara inte!

Läs om ni vill och jag uppskattar om ni "stannar" (som trogna läsare lixom)
Fast jag fattar om ni lägger ner, känner att "- nej, vill inte läsa massa skit"
Så okej, gör vad ni vill men snälla, tro mej jag försöker;/
och ni ska få bider om jag så ska vrida sönder min hjärna!

Okej nu fick det bli ett "dystert" inlägg, men that´s life!
(kanske stava fel men är så sjukt trött och less efter parträning o allt!



PussN:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0