ny färg i håret och middag på baan thai!

HEJ!

Kom nyss hem från stan, for dit direkt efter skolan för jag skulle färga om håret :)
Vet inte om jag har berättat det men det har jag iaf, det blev för rött sist!
Nu är jag jättenöjd :)
Kollade på jackor oxå, men hittade ingen som var perfekt, får väl fortsättaleta i veckan :D

Sen åt vi (jag, mamma, pappa & syster) middag på baan thai! :)
Jag är proppad med entrecote och pommes!
Det var helt sjukt, det var SKITGOTT! x)


Det kanske knappt syns men det är stor skillnad,
det är mycket brunare än det var innan :)


Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Fint, jättefint! :D

2011-04-15 @ 21:14:09
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0