PARK GÜELL!

Hej! :)

Tänkte att det kanske var dags att ladda in lite bilder på bloggen från Spanien... Idag laddar jag bara in bilder från mosaikparken Park Güell!






ödlan i parken


ingången till mosaikparken park güell


massa sånna här mosaiksaker satt i taket!


uppe på nån terass elr nåt i park güell


älskar dig ♥


tada!


i parken fanns även detta grymma valv! :)


det bodde papegojor i palmerna!

Nu har ni fått se lite bilder från parken iaf... mer bilder från andra ställen kommer komma! Men inte idag :)

Ikv åker jag till hotellet med Tova igen, i nästa inlägg kanske jag visar hur hennes hår blev... vet inte ens om jag fick nå bra bilder kom jag på... äh! Vi får se! :D

Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0