CHALALALALA

Hejhej! :)
Borde egentligen plugga, meeen orka... startade glosmaskinen och gav upp efter 12 uppgifter, he :)
Johanna följde mig hem efter skolan och jag förhörde henne lite på det som jag egentligen borde göra och sen kollade vi på söta små hundar på blocket! Sen kom mamma hem från stockholm och hade med sig en stor påse Riesen och ett såntdär stort rör mentos! :D
Sen har jag hunnit träna också!

Imorgon ska jag klippa mig också! Det kaaaaanske blir "kort", men vet inte om jag vågar. Så jag frågar er än en gång ska jag klippa kort?


isf skulle det se ut ungefär såhär!

Tova sitter och väntar på flyget i huvudstaden och kommer nog ringa mig igen när som helst så hejdå!
Vi hörs imorgon och snälla säg vad ni tycker, ska jag klippa kort?

Kommentarer
Postat av: Lisa Radojewska

Hej! nu har jag haft en enorm pause på bloggen ! men nu är jag tillbaka som vanligt igen, hoppas jag! :)

allt bra? :) <3

2011-12-06 @ 12:09:49
URL: http://raawhr.blogg.se/
Postat av: Lisa♥

Hejsan! Ber om ursäkt för den långa pausen och segt svar! Nu är jag tillbaka med bloggandet! allt bra? :) ♥

2011-12-06 @ 14:36:59
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0