moster ♥

hejhej, har hämtat moster på flygplatsen och sitter just nu och pluggar lite  (som vanligt då x))
har fått en bok av anna :)


so ...


anna har börjat packa upp i mutt rum :)


boken jag fick, den verkar lovande :D


bilder från igår när jag var med tova och josefine;


lekte lite med ett par glasögon tova hade...


och hennes bhar...


kind of fun ha'?  :) (y)

jaja, nu har ni fått se lite.
hejdå!


ps: jag har precis gått med i en tävling i "bloggsvar" man kan vinna en ruta på bloggen där man kan fråga frågor typ :)
skojjskojj!

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Kul att du är med och tävlar :) hör av mig när en vinnare är dragen!

2011-01-18 @ 20:55:27
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0