Fashion

Hej! :)

Vet ni vad jag precis gjort? :)
Jag har städat min garderob, och det gör jag typ... aldrig?
Gillar inte min graderob så brukar knappt ha nå kläder där, dem brukar ligga på stolen i mitt rum elr nåt, haha :)

Har faktiskt cyklat lite tandemcykel också, försa gången i år, tjoho! :D
Jag tycker det är bäst att sitta bak, men Klara tvingar mig att sitta fram och säger "Du måste övaa!".
Har lust att köpa en, det är ju skitkul! :P

Lady Gagas, Fashion slogs precis på på Spotifty, ganska passande nu när jag håler på fixa med alla mina kläder :)
Här har ni låten ist för någon bild!


fashion - lady gaga


Nu ska jag äta min tredje spookieglass, se The Hills och njuta :p (vadå beroende?)
Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0