SPANIEN! ♥

Hej :)

Hela dagen har vi ilat omkring, först kom Lina och vi for och bada i Trollis, vilket var jättekul! :D Sen for vi bara hem och duscha och bytte om innan vi for på 70års kalas hos min mammas moster Birgit! :) Hennes barnbarn Lukas var där (alltså min tremänning) och vi såg på "Vampire Suck"

Nu är jag jättetrött och ska snart sova, men innan det tänker jag göra er lita avundsjuka! :) Det är bara 6 dagar kvar tills jag åker till Spanien! Elr ja, 6 tills vi åker till Sthlm och 7 tills vi åker till Barcelona (som då ligger i Spanien för er tröga, haha!) Är där i en vecka och just nu är det nästan det enda jag kan tänka på! :p

Vi ska bo i ett hus som ligger i Sant Pol de Mar som ligger en liten bit utanför Barcelona, vi har en egen liten pool på gården och bara några hundra meter ner till en strand! :)








denna säng har jag paxat, hur grymt skulle det inte vara att sova i en
rund säng! Haha :D

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Sv; tack det hade jag :)) fina bilder

2011-07-31 @ 18:26:08
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Åh vad mysigt de ser ut :)

2011-07-31 @ 18:36:06
URL: http://m3lind4.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0