svar! ♥


rosa elr svart?

kamera elr mobilkamera?

disco elr bastukväll? (med vänner, jaa)

coca-cola elr sprite?

balklänning elr strandklänning? (beror ju på vart man ska... )

spotify elr fejjan?

gimp elr paint?

mina nördglasögon (tovas) elr gammelgammelgammel morfars löständer?

dålig syn elr acne? (är ändå ganska snygg i glasögon så :))

varmt elr kallt?

läder elr tyg?

adidas elr puma?

engelska elr tyska? (tyska är oxå kul)

fjortis elr emo? (inget,)

grisig gris elr skriande åsna?

♥ 100:- elr inträde till leos lekland?

hals- elr armband?

singel elr förhållande? (♥)

♥ hjärta elr smärta?

gleeelr ghost whisperer? :)

Johanna eller Alvar?
Ärligt? Johanna, hon är ju som en människa, men skulle lixom inte kunna leva utan Alvar ♥

Kissen eller Apan?
hihi, båda, Alvar är katt men älskar apor :)

Gillar du kakor?
vem gillar inte kakor?

Vilka kakor brukar du äta?
Ballerina är mums :)

Gillar du kakmonstret?
ja, han är så söööt! ♥



Gillar du senap & Ketchup?
gillar senap, men usch för ketchup ;o

Vad är ditt favoritämne?
just nu?... gillar matte, bild och slöjd  :)

När smakade du kaffe första gången?
haha, när jag var liten typ, men gillar inte kaffe!

Har du någon kille på gång?
hihi, skulle jag säga det här i bloggen? ;)

♥ Vilken kändis hade du helst velat vara?
typ  christina aguilera, skådis och artist med underbar röst :)
elr ellen pompeo :)



Din absoluta favoritfilm?
nu: burlesque! & twilightfilmerna såklart :)
de bästa filmerna jag sett, asså omg!

♥  Ett minne för livet? :)
har så otroligt många minnen, men med vänner och familj är nog dem bästa!

♥  Favorit av jordgubb, hallon, blåbär?

HALLON!

♥ Säg ALLT du är allergisk mot!
mjölk, pälsdjur (lite) typ pollen oxå bara lite :)
kan typ inte kma på någi mer :)

♥  Kan du ta en bild på din favorit tröja? :D

absolut :)


puffärm!

Vilka bloggar följer du? :D
typ många, fokis, kissies, egoinas, johannas, tovas, celines, amandas, en tjej som typ heter michaela :) + några som jag kikar in på lite då och då :) (orkar ej länka :))

om du var en superhjälte, vem skulle du då vara?
kan ej så mkt om superhjältar :) men någon cooling!

varför började du blogga från första början?
för att många av mina vänner gjorde det, tyckte det verkade skojj :)

idol eller big brother? ;p
idol tror jag, ser inte så mkt big brother!

tycker du om min bild på dej i cammen? ;)
ne...

vad skulle du vela ha för krafter?
hm? typ att jag kunde göra alla snälla och att jag kunde göra så att jag fick flera miljarder :)

vad skulle du vela heta?
jag gillar mitt namn, men förut ville jag typ heta: Tilda för jag tyckte det lät mkt bättre ;)

nån kille på gång? ;)
som jag svarade innan: skulle jag skriva det i bloggen?

i så fall namn? :D
...

kmr du skaffa skype?
ne, tror ej det.

varför skriver du inget mer om frankrike? ;o
vad ska jag skriva?

längtar du dit?
ja, som en galning!

vad kommer vara det viktigaste du tar med dit?(förutom mej så klart)
pengar och en kamera/mobil :)

kommer du äta sniglar? ;D
usch ne!

kommer du ha mer tävlingar på bloggen?
kanske det... :)

cupcakes eller kladdkaka?
kladdis tror jag :)

SOCKERBOMBER elr bananer?
sockerbomber!

djungelvrål eller röda rallybilar? :D
djungelvrååååål!


kan inte jag var med dej på lördag? ;)
kanske det :)




tack för alla frågor alla söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0