PROJECT RUNWAY

Hejhej!

Gick på promenad med mamma för ett tag sen, vi gick in till stan och köpte en ny nagelfil och lite annat viktigt. Sitter och tittar på Project Runway men egentligen borde jag städa mitt rum men har inte orkat... ska mest bara plocka undan och dammsuga :)

Ikväll är det träning, det hade varit jättekul att träffa Lina men hon är i Etiopien och kommer nog inte hem förrän nästa vecka? Saknar min lilla kompis ♥

Kollade just mina bilder, titta Johanna vilken bild jag hitta:


HAHAHAH

Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

ber om ursäkt för sent svar! har bara njutit av jullovet som det borde vara, men på onsdag börjar skolan igen och då är jag tillbaka som förr :D



hoppas att allt är härligt med dig! :D

2012-01-09 @ 11:47:40
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: S a n n a

Fin bild :) vad tränar du? ;)

2012-01-09 @ 21:59:20
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0