Potatissallad ♥

Hejhej :)

Harinte bloggat på nästan en vecka. Har gjort massa saker och har helt enkelt inte orkat eller haft lust.
 I söndags var jag och massa andra och tältade vid Höträsket.
Första gången jag tältade, hade superkul!

Det har varit soligt nästan hela veckan och jag har hunnit bada på Arons
med Lina & Emma och solat med Johanna :)

Idag har jag gått på stan med Johanna för att hitta en present till Agnes.
Sen mötte jag upp mamma och moster för en fika på Friends.
Mötte Mikaela och Sandra och bytte nummer. Dem hade sökt mig under fredagen förra veckan
men inte nått mig eftersom Sandra hade fel nummer till mig, haha :)

Ikväll blir det nog att de matchen i stadsparken, vore kul, heja Sverige!


älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0