Again and again

Hejhej! :)

Har skrivit yttligare en sammanfattning på kemin. Ska ha prov imorgon och märkte att jag typ inte ens kunde hälften. Sen har jag engelskaprov på torsdag (på min födelsedag?!) och på fredag i SO.

Hoppas att ni förstår att bloggen blir lidande, känner att skolan är viktigare och när jag väl bloggar är det ändå bara det jag skriver om...

På torsdag kommer jag blogga iallafall. Då fyller jag äntligen 15 och då måste jag ju berätta om vad jag har fått! :D


Har önskat mig denna av mamma, det är nog den bästa hårinpackningen eveeeeeeer!

Ska på musikal ikväll med mamma, syster, kusiner, faster och farmor. Ska bli jättekul!
Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0