Hejhej<333

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har vart ute och seglat och bara myst.

Igår var jag i Gammelstn hela dan, (precis ssom typ dagen innan)
Jag har liksom hittat ett andra hem där.
Vi har varit och badat på Snickars. (En liten brygga vid en mysig båthamn)
 
Jag har sovit hos Amanda Roos (Ammi) och vaknade tidigt av att hennes söta hund Max slickade mej i hela ansiktet och sen klev på mej och la sig vid mina fötter.
sen finns det en annan hund Athena (som löper) så både Max å Uffe (den tredje hunden jag snart ska berätta om)
ylar som F*N. Iallafall Uffe... han e typ över en meter hög och fet! Han ser ut som en svart-brun Båtsaman hund.

Vi skulle gå till Uffe och klappa honom (Vi= Jag, Ammi, Gurra<3, Joel, Ida J och  Ida S)

Först var han lugn sen efter typ 20 sek började han att hoppa! Sen sprang alla iväg men jag var inte berädd på att han skulle göra det så han ställde sig på bakbenen och rev mej på armen (inte hårt) sen var han tre centimeter ifrån mitt ben och höll på att bita mej!
Jag blev skiträdd!
 Men sen kom alla in till Ammis rum när jag pratade med mamma och Max kom och slickade mej på näsan<333.

Sen började det åska (på kvällen asså) så jag gick till Klara och Elise och fick 2 tröjor som var för små till Klara.

Den ena var svart och den har jag på mej ida'  den andra var brun och med rosa text : Jag e påklädd och ur sängen vad mer vill du?! (Fast på enelska) haha



HA det gött


~Mej~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0