Hejsan svejsan<33

Hejsan allihopa<3333

Jag sitter hemma och gör ingenting. Pappa skulle ut och golfa vid 12, och Lova e hos en kompis.
Mamma jobbar.
Så jag gör NADA!

Men på Måndag elr Tisdag så ska jag med familjen till Trutskär. En liten gullig ö i Kalix skärgård.
Vi ska nog segla dit. Det e långt dit så vi får nog "Mellanlanda" på Getskär elr något i den stilen.
Min pappas farbror Fritz (stavning ;) ägde den stugan innan. Men han en sjuk nu ;( så då har MIN farbror Magnus tagit över stugan elr ja, köpt den!
Så dit ska vi å träffa Kim och Carl, MAgnus och Karin<3333
Det ska bli så kul!


Men nu ska jag nog blogga lite elr nåt så hejdå!




Ha det gött



~Mej~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0