bilder ;)))

bilder :)




min favorit i granen :)


denhär är väldigt söt den med!


detta har jag på mej imorgon och på nyår, fast där var både jag och klänningen lite "ofixade"


haha, skynda mej att ta en bild på lovisa när hon var tomte, tärna och lucia ;)


från avslutningen på skolan :)


favoritjulklappen hittils :) (från johanna)


signe när vi skulle åka sopsäck (har jag berättat om det?)




hahah, damp ;)))

ja, äntligen,är så glad!
har gett er en bildbomb från de senaste veckORNA!

jag lovar att ni ska få se alla julklappar sen oxå!

har hittils fått;

två halsband och en ögonskugga, från johanna

rökelse (elr nåt) och en badbomb, från tova

en tvål från lush (soap fairy) och en body lotion




LÄNGTAR NI TILLS IMORGON??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0