dålig dag idag?

ja, här suger det att vara just nu... snöstorm och allt?!
jag och mamma vänta på bussen i 24 min och sen hitta jag ju förståss inga klänningar på stan heller, sen ramlar en tant med käpp och vi hjälper henne hem (stolt*)
haha, hon var typ skojjig;

jag öppnar dörren.
tanten halkar till...
Tanten; hehehe, jag tror nog jag är full...

sen när vi gått hem börja jag typ asgarva, humor på hög nivå?
eh... nej!

och för er som undrar, häst stavas häst inte hest, men jajja, är fortf. helt seg på gimp, skulle fixa men det bev bajjs!

hihi, ska hitta en gammal bild ur arkivet, orkar inte ladda in ;)
kan ta kort på all snö imorgon, (så mörkt nu)


typ en gammal heather, stava säkert fel nu oxå, är helt snurrig i bollen idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0