frågestund ;)



gris elr bock?
Svar:
gris :)

prins elr groda?
Svar:
prins ♥

sony ericsson elr samsung?
Svar:
sony ericsson!

nässprejj elr förkylning?
Svar:
nässprejj

chips elr popcorn?
Svar:
popcorn♥

idol elr greys?
Svar:
grey's!

gustav wasa elr prins philip?
Svar:
prins philip!

facebook elr pix?
Svar:
facebook!

lusch elr h&m?
Svar:
båda :)))

tv elr dator?
Svar:
DATOR!

julmust elr hallonsoda?
Svar:
julmust (:

kyckling(mat asså) elr hamburgare?
Svar:
kyckling ♥

nya testamentet elr gamla?
Svar:
venne? är inte så intresserad...

luftmaddras elr sovsäck?
Svar:
båda, mysigt båda två tkr jag!

skratta elr gråta?
Svar:
inte så svårt, skratta såklart!

kuddkrig elr anden i glaset?
Svar:
båda, både skratt och rysningar :))

hårspray elr hårmousse?
Svar:
hårspray (använder typ inget av det men okej)

Hund eller katt?
Svar
: katt :D

Choklad eller skumtomte?
Svar
: Skumtomte (det är ju jul)

Julafton eller födelsedag?
Svar
: Båda, jag älsssskar paket!

Datorspel eller sällskapsspel?
Svar
: Sällskapsspel

Lucia eller påsk?
Svar
: Lucia tror jag, inte långt kvar till julafton då ju :)

Greys eller Desperate?
Svar
: GREYS!

Godis eller popcorn?¨
Svar
: Godiis

Långt eller kort hår?
Svar
: Långt

Mascara eller ögonskugga?
Svar
: Mascara

Bio eller hemmakväll?
Svar
: Båda,

Vänner eller pojkvän?
Svar
: hihi, vänner!

Känd eller lycklig?
Svar
: LYCKLIG!

Depend eller VivaLaDiva? :)
Svar
: Depend, har alltid det

Vem gillar du?
Svar
: hm.. gissa?

Är du bra i skolan?
Svar
: ja, det tkr jag :)

Är du trött?
Svar
: nja, lite

Vad önskar du dig i julklapp?
Svar:
smycken, elr nagellack (det kan man ju aldrig få fömycket av)

tack för frågorna!
hoppas ni gillar svaren, och eftersom min dator blev knäpp har johanna hjälpt mej oxå !
stort tack t henne!
har ni fler frågor, fråga på ;)

(ps, när datorn är fixad ska jag lära mig gimp! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0