smink och naglar :D

orkar inte vänta tills imorgon, har ju ändå inget vettigt för mej så x)

just nu använder jag 3 mascaror, tkr själv det låter mkt...


(alla bilder suger pga. usel mobilkamera...)


(haha, syns det att jag har tråkigt?)

trean är glittermascaran, ÄLSKAR DEN!!

<----------- köpte denna idag :D

I sommar ska jag kanske utomlands 2 ggr!
En resa är typ till och med bokad!
Till underbara FRANKRIKE!
Med kören :D
johanna, maria, tova, louise, alice osv.
vi åker på skolavslutnings dagen!
hihi, nu pirrar det i magen! ♥

sen kanske jag åker m familjen och kussarna till Barcelona, men det är inte bestämmt ännu, om vi åker till sommarn elr vintern typ ;D

Jag njuter av tanken, att få åka iväg på en underbar resa med dem jag älskar över allt annat på hela jorden typ, mina vänner!

HEJDÅ ♥


Kommentarer
Postat av: Tova

stryk mej....

2010-12-12 @ 20:35:05
URL: http://girlalwaysinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0