TACK MIRA!

Hej, glad jag blev när jag går in och ser att jag har fått en kommentar av MIRA som skriver att jag har en jättefin blogg, så gulligt av henne/ dej!
Om du har en blogg själv vill jag gärna se den ;)




En rolig grejj;)

Ta fram din mobil
Bläddra igenom din inkorg
Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
Gör likadant på varje fråga.

 

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Kul att se din reaktion sen :)


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hehe


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Potatis Pelle


4. Vilket sms blev du mest berörd av?

ja, tror det går då :) <3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
<3 skicka detta hjärta till alla du bryr dej om,

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

är du? ;o

8. Vad vill du höra mest av allt?

Har laddat in 100:- på din mobil, du får dem för att du är så duktig i skolan!


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Korv unge.

10. Din romantiska replik?
Potatis Pelle.


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
hon skrev det.

12. Vad är kärlek för dig?
typ ligger i sängen, mår dåligt

13. Vad skulle du säga om en gammal gubbe frågade om ditt nummer?
gå ut en stund så känns det bättre sen :)

14. Hur lät den första meningen du sa?
jaha, nu sitter man på bussen

15. Vad skulle du säga om nån du älskar dog?
Tråkapa




hahaha, hälften av smsen är från johanna.
hon spammar alltid med POTATIS PELLE


Hejdå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0