Träning ikv;D

JA!
äntligen är alla friska (jag, lina och william)
har lite ont i handleden, men det  ska nog gå och dansa lite.
Jag har inte gjort det på två veckor!
jag börjar gå omkring här hemma och små dansa, snurra
och gå i takt i klädaffärerna, en riktig dansskada som man får när man väl börjat ;D


Hehe,  nu sa jag utmana maria!

Regler:
Det här är svårare än du tror!
- Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
- Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med 
samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
- Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du: Tilde
2. Ett ord på fyra bokstäver: Trög
3. Flicknamn: Tindra
4. Pojknamn: Tom
5. Yrke: Tigertämjare
6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: Trosa
8. Mat: Tacos :D
9. Sak i badrummet: Toalettstol (?)
10. Plats/stad: Trollhättan
11. En orsak att vara sen: "Trög..."
12. Något man skriker: TRASMATTA!
13. Film: Tidresenenärens Hustru.
14. Något man dricker: Tranbärs juice
15. Band: The beatles
16. Djur: Trana
17. Bil: Toyota
18. Sång: Tik Tok
19. Aktivitet med mer än en deltagare: Tangotävling!
20. Känsla: Trött
Jag utmanar... alla ni som har orkat läsa hela!
DO IT!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaah, jaja :( <3

2010-12-08 @ 19:38:55
URL: http://mariiabl.blogg.se/
Postat av: Maria

UPPDATERA (: <3

2010-12-09 @ 20:49:40
URL: http://mariiabl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0