Slödag och släp!

Hejsan igen!

Idag har jag varit lika seg som vanligt och gått upp ur sängen alldeles för sent!

Men jag kom ändå i tid till skolan.
Det är något magisk för jag möter ALLTID Elena när jag ska in på skolgården!
Haha, vi blir lika glada varje dag.
Elema skulle gå ut med sina hundar; Puh och Tikka.
Och jag sa att jag kunde hjälpa till. Så jag och Elena gick ut med dem efter skolan. Jag blev nästan släpad av Tikka.
Men vi garvade ändå!
Sen så kom hennes storasyster sent pga. en buss. Och då stannade jag till kl. 4 för att vi började se gw och sen när jag skulle gå ville inte Elena det, för hon ville se klart och hon vågade inte utan mig.
Så ag stannade tills dess.

När jag kom hem satte jag mig framför Tv:en och såg skit.
Sen fick jag nog och gjorde två mackor med smält ost och salladskrydda. MUMS!
Jag drack kall choklad med mini nonstop's!
Sen satte jag mig för att läsa blggar. Fokis, Egoinas, Marias, Johannas, Alice osv.

Sen kom jag på att jag kan blogga själv så nu sitter jag här.
Juste!
Ni ska få Veckans HISS och DISS!




INSTÄLLDA SKIDTÄVLINGAR!
Hahah, vi skulle haft Lilla VAsaloppet imorgon men då sa högtalarna; VASALOPPET I MORGON ÄR INSTÄLLT!
Gissa om alla blev glada?
HAHHAHHAH JAAAAAAAAAAAAAA!

SAMUEL!
Samuel våran körledare bjöd oss på tårta!
Alla tyckte det var gott tills alla typ börja må illa. Elr det gjorde jag iallafall!

BLOGGAR!
Vi i våran klass älskar typ bloggar.
Nästan alla tjejer bloggar, och det är superkul.
Undra vad jag gjort nu om inte bloggar fanns? NEJ USCH!







Tv utan programkort!
Det är jätte dåligt!

NÄR DEM MAN ÄLSKAR BOR ALLDELES FÖR LÅNGT BORT!
Som moster och kusiner.
De bor i Sthlm och jag saknar dem varje dag. Jag lever ju för dem, min familj och vänner.
Kan dem bara inte flytta hit?!

NÄR "NÅGON" (en speciell som man träffar nästan varje dag) FÅR KONSTIGA UTBRÅTT!
När hon blir otroligt sur för att ett fönster varit öppet!
Visst det kanske inte var det bästa som kunde hända men hon behöver inte spotta oss i fejjset för det!?




Hejdå


Kommentarer
Postat av: LouiseKorvi

Vem kan denna "NÅGON" vara, hmm... x]

2010-02-17 @ 22:32:35
URL: http://louizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0