DÖRRARNA!! del 3 och 4

Hejhej.
Vet att ni hatar "DÖRRARNA!!" inläggen men måst bara berätta;

Carola åkte aldrig till Ikea pga. Uselt väder.


MEN nu ska Morfar och Anita åka dit med Maria och Ina.

SÅ JAG FÅR MINA DÖRRAR IALLAFALL!

JIPPIE!

Jaja, i helgen var det tävling i Luleå i Hälsanshus.
Kom 3a och är super nöjd.
Louise K var där.

Mitt pris var en "diamant" utav glas med grejjs på.
Ganska nice faktiskt.

PS; Till Klara: Hade benvärk igår/ det betyder att jag växer!
Så HAHHAHHAHHAHHAHHAHHA på dejj och ladda upp med en tia till Sportlovet!


HHahhah


Jaja
Godnatt
Hejdå
Puss

KRAM



Kommentarer
Postat av: amanda

tur att du får dörrar annars blir det väl ingen riktig garderob<3 men vi måste träffas



KRAMKRAM!

2010-02-02 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0