Ikea och avslutning med Mini Ellen

Hejhej

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men idag fick jag den stora lusten att göra det.
Igår var jag på Ikea typ hela dagen klev upp 7.30 och åt frukost, ducha och åkte sen till Ikea.
Jag gick även på Candy World.
Jag trodde att det skulle vara större än det var men det var otroligt mkt godis!

Haha

Jag ska komma med lite bilder få se nu om jag vet hur man gör...?:

Ähh... Jag kommer med bilder sen!
Nu ska vi börja stoppa upp min nya garderob!
Yes!

Jag var ju på Mini Ellen avslutningen igår också.
Vi möttes kl 18.
Gick till en lokal spelade spel såg på en film och busringde! Det var superkul.

Lova mig att ta chansen om de startar en Mini Ellen grupp på eran skola!
Tro mej det e så kul.


Kramar







Såhär ser det ut. Men jag har ej tagit bilden.
Mina småbilder från Ikea kommer sen<3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0