Grattis MeM ♥

Hejhej.
Lite kort av Johanna sist. Menmen.
Hon sov ju hos mig. Vi hade askul.
Sen gick vi och handlade, chips, Fanta exotic, dipp osv.
Sen gick vi hem, fixade dippen och chipsen osvosv. Sen gick vi ner till mitt rum för att köra lite anden i glaset...
Det slutade lite läskit efter två omgångar.
Johannas snygga kamera gick sönder!
Vi anade att det var "anden" eftersom den var ond och då ska man egentligen krossa glaset osvosv. Men då sprack kameran istället vi märkte aldrig när det hände, men ändå.
Om ni vill kan ni läsa hennes fotoblogg Här

Nu till ngt MYCKE roligare...


MeM fyller 13!
Här kan ni ju läsa hennes blogg. Den är faktiskt superbra.


Så GRATTIS! 

Kramar




Lärt mig länka... Tack Johanna.

Kommentarer
Postat av: agnes

grattis maria hahah jag vet lite efterXD

2010-03-23 @ 15:59:46
URL: http://galeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0