aa;D

Hej!

Ja, jag håller fortfarande på med min frågestund men har fortfarande inte så mycket frågor :D

Idag har jag inte gjort så mycket, lillasyster var och tävlade i öjebyn och sen for vi till piteå och gick på stan ett tag!
Nu ser jag greys anatomy.

Och jag vet att de senaste dagarna har var usla med inlägg, men så kan det gå, får väl skärpa mej tills nästa gång!

Puss på er!


jag och johanna i sommras!
johanna min lilla bajsfis!
som jag älskar dej och våran vänskap!
du och jag, föralltid bästavänner!
PUSS!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: johanna

och jag dej!

minnen man aldrig glömmer.

delar allt med dej <3

2010-11-27 @ 20:12:34
URL: http://jagalskarkosssor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0