Afrodans!

Hej, hemma igen, efter en timmes hårdträning, det var typ kul.
Inte så knäppt och tråkigt som jag trodde.
Kan faktiskt göra om det, absolut!
Det  var jobbigt, men inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara ;D
Men aa,


Har tränat t provet och duschat en snabbis.

Ska kolla om jag hittar ngn bild att lägga ut oxå :)


Haha, usel bil, jagvet, men såhär såg jag ut när vi skulle spela brännboll mot lärarna sista dagen i sexan!
Alla var utklädda:


Fråga mej inte vad jesper vad, för det har jag inget vettigt svar på!


Johanna var nörd.
Maria och Louise hippies, Tova ngn fattid sjörövare elr nå, Linus en clown osv.
Allt blev en total hit!
Skitkul var det, kmr aldrig glömma den dagen.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0