I'm a big pig!

Hej!
Söndag morgom, lovet är slut och är inte alls på humör idag, men jag har hunnit rita en liten bild;))

Kom på att om jag inte kan få in bilderna på datorn, kan jag lika gärna rita bilderna på paint, <3

Hahha, men titta!
Kmr ni ihåg att jag väntade aslänge på typ 950 bilder, aa- jag hittade några (inte alla... men några)

Och det går inte att ladda upp min fina grisbild;))

Kan försöka igen...


nemen oj;) det funka...

efter jag gjort massa bajs med picnik och hunnit se lite Grey's medans det ladda, men okej;)

Hejdå.
Nu är jag sur, sur i mössan... (man säger inte ens så)
och nu börjar jag bara skriva knäppa saker som jag gör när jag är sur... hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0