Kmr aldrig sluta dansa!

Min dag har inte varit den bästa, har ju varit ganska ledsen pga. att jag inte får tävla.

Men sen ringde Lina och undra om jag ville följa på kvällsfinalerna i de högsta klasserna.
Jag kunde förståss inte säga nej!
Men idag har jag insett hur mycket jag älskar att dansa!

Hur mycket allt inom dansen betyder för mej, jag kanske inte är bäst på att dansa men jag tycker iaf att det är kul!
Jag kan lova en sak, att när jag slutar att dansa ska jag sluta blogga!
Det vill säga typ aldrig!
För utan dansen hade mitt liv ALDRIG sett ut som det gör idag!
Jag hade aldrig träffat Lina, och alla andra, hade aldrig fått uppleva känslan att stå där på dansgolvet med strålkastare som bländar en! 
Undra vad jag gjort alla onsdagar och söndagar.
Dansen ger mej yttligare en mening att leva livet!


Mina favoriter idag var ett par som hette Tove och Rasmus Holmqvist!
Jag håller på att fixa en video åt er, men datorn är som vanligt helt knäpp...





BWJI betyder - Boggie Woggi Junior I

Dem är sjukt bra, han inte kolla på videon tog den bara, så om den inte är bra så finns det fler.
Sök bara på youtube; Tova och Rasmus Holmqvist

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0