kommentarer ♥

Hej allihopa;D

Jag är glad idag, och en sak som gjorde mej ännu gladare var alla söta kommentarer jag har fått.
Och en sak jag älskar är; att få kommentarer av folk man inte känner!
Det är typ kul att bara få sånnadär "spontana" kommentarer av folk som läser ens blogg fast man inte trodde det!

LYCKLIG♥


Jag började halv tio idag!
Så skönt att kunna vakna kl åtta utan att behöva stressa iväg till skolan, däremot hatar jag att vara ensam hemma
på morgonen, jag har rummet nere i källaren ju, och jag gillar inte min källare...

Sen har jag gjort mellis också, mums var det!
MAckorna ser helt knäppa ut, men jag hade rostat dem ;)

Sen har jag nog glömmt att säga att i Fiket på skolan säljer dem ju godisar på fredagar,  och i fredags när jag tittade på Ploppen såg jag att det fanns med fyra olika texter på allihopa!
Puss, Kram, Lycka osv.


Hihi, fick ingen bra bild, men så gulligt!
Jag blir så glad av sånthär!

Hejdå, måste verkligen göra engelska nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0