Död?, tagen av ett peddo?

NEJ!

Jag har varit och badat!
Alla mina söta små vänner har ringt mej och inte fått tag i mej, de blev visst lite oroliga! (läs: skitoroliga!)

Jag var borta i 2 timmar, fick 24 sms och 6 st har ringt!

Tack, jag älskar er för att ni brydde er så mkt<3
undrar ngn hur jag mår så ja, jag mår bra, har bara lite huvudvärk, men jag lever!

Menmen,  ja... sen jag kom ut från badhuset har, Johanna, Tova, Josefin, Maria, Alice osv. ringt och typ skrikit LEVER DU?!

Ja, men älskar er, ni är mitt hjärta, trodde aldrig att så många skulle bry sig!

PUSSAR PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2010-11-08 @ 23:24:24
URL: http://mariiabl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0