Förlåt min lilla SoTis;)

Hej igen!

Och förlåt signe!
Jag är visst skyldig dej ett inlägg?

Klart jag litar på dej med!

SIGNE


Min lilla kompis;D
Jag kmr aldrig att glömma dej, jag älskar dej vettu;))
Vi hör ihop klippt och skuret lixom;)
Som regnbågen och skatten, som trädet och löven;)
Ja, du fattar, vi har lixom alltid kul!
Hahha, som när vi byggde kojja på din ballkong och fick massa böcker i huvudet;)
(aj)

Ja, jag är visst skyldig dej ett litet Förlåt;D



(hoppas det var okej med bild)



PussN

Kommentarer
Postat av: Amanda

det värkar inte som om du gör det, jag har fått 1 sms,ett svar på msn.. det är allt jag har hört från dej. men efter som du tp bönade och bad för att vi skulle bli vänner i gen kan du iaf svara och tp träffas.

2010-10-07 @ 17:47:50
URL: http://amandaroos.devote.se
Postat av: sot

vadå förlåt???

2010-10-20 @ 20:06:04
Postat av: sot

såklart jag vet du litar på mig vännen min jag älskar dig och du har en nyckel till mitt hjärta ifall jag tappar bort min <3 <3

2010-10-20 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0